specjalista Piekary Śląskie, pracownik biurowy Piekary Śląskie
- obsługa sprzedaży (wystawianie faktur, przygotowanie dokumentów wysyłkowych),
- logistyka (planowanie i zamawianie dostaw, obsługa programu magazynowego),
- sprawozdawczość (dot. sprzedaży),
- prowadzenie kasy i raportów kasowych spółki,
- przygotowywanie dokumentów dla służb księgowych,
- obsługa płatności,
- sprawy administracyjne spółki.
Wymagania
wykształcenie wyższe,
bardzo dobra znajomość języka obcego (niemiecki lub angielski) – również techniczny,
min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel),
bardzo dobra znajomość programu Enova365,
odpowiedzialność, dokładność, inicjatywa, zaangażowanie,
dobra komunikacja i łatwość nawiązywania kontaktów,
bardzo wysoka kultura osobista.
Oferujemy
pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji, o dużym potencjale i aspiracjach,
samodzielność i różnorodny zakres obowiązków,
współpracę z kontrahentami zagranicznymi,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wymaganych umiejętności,
a przede wszystkim świetną atmosferę i współpracę z energicznym zespołem współpracowników.
Klauzule informacyjne
Aplikuj