Oferta archiwalna

Asystent ds. zarządzania nieruchomościami i administracji

Oferta archiwalna

3 000,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


asystent Piekary Śląskie, asystentka Piekary Śląskie, pracownik biurowy Piekary Śląskie, Piekary Śląskie

  • zarządzanie i bieżąca kontrola stanu technicznego przydzielonych
    budynków, tj. dwóch o funkcji biurowej i jednego o funkcji hotelowej,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej budynków,
  • zgłaszanie do wykonania przeglądów okresowych oraz dodatkowych dla wszystkich obiektów,     
  • zarządzanie powierzchniami pod wynajem i ustalanie stawek oraz warunków wstępnych umów,           
  • udział w nadzorowaniu i zatwierdzanie realizacji napraw, konserwacji, awarii etc.,
  • nadzór
    nad realizacją umów w zakresie usług eksploatacyjnych (utrzymania
    porządku, czystości, wywozu nieczystości, serwisów specjalistycznych
     etc.),
  • przygotowywanie ofert i ogłoszeń, prezentacja powierzchni pod wynajem, weryfikacja oferentów
  • prowadzenie ewidencji umów najmu, analiza parametrów ekonomicznych
  • prowadzenie analizy zużycia mediów oraz przygotowanie planów optymalizacyjnych,
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym faktur,
  • prowadzenie ewidencji nieruchomości oraz sporządzanie deklaracji podatkowych,          
  • przygotowywanie wniosków, specyfikacji przetargowych oraz wstępnych warunków umów dla usługodawców

  • koordynacja pracy Biura Zarządcy w zakresie korespondencji i spotkań,
  • wspomaganie działań kadrowych i związanych z rekrutacją,
  • cykliczna współpraca z innymi działami w zakresie gospodarki ruchomościami.


Wymagania

wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania lub techniczne (zarządzanie nieruchomościami, budownictwo, itp.), opcjonalnie min. 3 lata doświadczenia w obszarze gospodarki nieruchomościami,
biegła obsługa programów pakietu MS Office
znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz prawa budowlanego,
umiejętność przygotowania pism i umów,
wysoko rozwinięte umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji,
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
komunikatywność,
rzetelność,
samodzielność,
dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. B.


Oferujemy

Umowę o pracę i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji
bogaty pakiet benefitów,
miłą atmosferę w miejscu pracy,
atrakcyjne środowisko pracy.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.10, wyświetleń: 606

nr ogłoszenia: 271